Jouw bestelde artikel is onverhoopt niet naar wens en je wilt het retourneren of ruilen. Lees onderstaande retourvoorwaarden goed door om dit retour-/ruilproces gestroomlijnd te laten verlopen. Indien je alle vier van de onderstaande punten met JA kunt beantwoorden, dan nemen wij het artikel retour en zullen wij jouw volledige aankoopbedrag, met uitzondering van de verzendkosten, aan je terugstorten.

  1. Valt jouw retourzending binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van jouw product? Wij hanteren de wettelijke retourtermijn van 14 dagen. Na 14 dagen (vanaf aankoopdatum) gaat Face to Care ervan uit dat de bestelling is geaccepteerd.
  2. Zitten de te ruilen producten in hun originele verpakking), zijn ze in de staat waarin ze ontvangen zijn en is de ongebroken sealsticker nog aanwezig? Het item mag niet geopend, getest of in de buurt van huisdieren geweest zijn.
  3. Stuur jouw retourzending binnen 14 dagen op in dezelfde of soortgelijke omverpakking en maak je gebruik van de meegeleverde retoursticker?
  4. Accepteer je dat de verzendkosten van de aangetekende/ verzekerde retourzending voor eigen rekening zijn?

AFGEKEURDE RETOURZENDINGEN

Indien een product niet aan onze retourvoorwaarden voldoet heb je de keuze om het artikel in onze shop op te halen of nogmaals te laten verzenden. In dit geval zullen er verzendkosten berekend worden, voor zendingen in Nederland betreft deze extra kosten €7,85 voor alle overige landen verwijzen we je naar de algemene voorwaarden waar alle verzendkosten benoemd zijn.

RUILEN

Je wilt je product ruilen voor een ander product, uiteraard geen probleem. In dit geval zullen er verzendkosten berekend worden, voor zendingen in Nederland betreft deze extra kosten €7,85 voor alle overige landen verwijzen we je naar de algemene voorwaarden waar alle verzendkosten benoemd zijn.

JE PAKKET IS BIJ ONS AANGEKOMEN

Na ontvangt zullen we je via e-mail laten weten, of jouw retourzending aan bovenstaande voorwaarden voldoet en of we jouw aankoopbedrag, minus de verzendkosten, terug kunnen storten. Hiervoor ontvangen we graag de volgende gegevens:

  1. Je naam, adres, woonplaats
  2. Factuurnummer van de zending
  3. Het banknummer waarop we het bedrag van de retourzending kunnen terugstorten

BETALING

Indien aan alle bovenstaande voorwaarden is voldaan, zullen we jouw terugbetaling direct regelen. Mocht je nog vragen hebben, dan mag je altijd een WhatsAppbericht sturen naar: 06 83 23 9222.

Met een hartelijke groet,
Karin Leferink
Face to Care